
Súlyt csökkentettek a többrészes, 19 colos ATS "Race Light" felnikkel is, amelyekre Michelin Pilot Sport2-es gumikat húztak. A teljes szerelt kerék súlya így 1,5 kg-mal csökkent a gyári szerelésű kerékhez képest ez is rugózatlan, ráadásul forgó tömeg. Hogy izgalmasabbá tegyék a
dolgokat, a kocsi alá KV Club Sport állítható magasságú és karakterisztikájú sportfutóművet építettek. A mérnökök az új sportkipufogóval is tömeget csökkentettek. Az Akrapovic Evolution rendszer anyaga titánium, a katalizátor hordozója is fém, a teljes rendszer pedig 23 kg-mal könnyebb a gyárinál. De nem merült ki ennyiben a motortuning, a svájci Collaction AG a BMW M3-as V8-as motorját 30 lóerővel toldotta meg, így teljesítmény 450 lóerő. A nyomatékállomány 40 Nm-el gyarapodott.
Képek:











Képek:











Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése