2010. november 28., vasárnap

Hülye rutinos papó

A 70 körüli „rutinos“ papa olyan jó negyed órán át próbált kiállni egy parkolóhelyről (én már le is állítottam a motort, mert nem fértem el, és láttam, hogy bénázik), aztán amikor nagy nehezen sikerült, először átment egy elég forgalmas úton úgy hogy körbe se nézett (nem neki volt elsőbbsége), majd kiért egy olyan kereszteződéshez, ahol lámnpa volt, egy négysávos útra csak kis ívben lehetett kanyarodni. Na olyan természetességgel kanyarodott ki a 4 sávosra a PIROSBAN, merthogy észre se vette, hogy egyáltalán lámpa van ott, mint a huzat, majdnem összement a balról jövőkkel! Mindenközben pedig végig balra indexelt. Én már ekkor dobtam egy hátast, de nem volt vége, utána a négysávoson végigszaladt a papóka úgy, hogy 3 vagy 4 lámpa is volt, mindegyik piros, de egyiket se vette észre, semmi fékezés nélkül szelte át mindegyiket, és fel volt háborodva, hogy jöttek jobbról is meg balról is, és mindeközben hol jobbra hol balra indexelt, szerintem attól függően, éppen hogyan akadt be a kabát ujja az indexbe.

Na hát én fogtam a fejem, és elgondolkodtam, vajon ennél a magatartásnál mennyivel veszélyesebb mondjuk egy olyan ember akinek friss a jogsija s rutintalan? Szerencsére nem történt semmi, de azért elhűltem hirtelen :-) Sztem nem lehet ennyire leegyszerűsíteni, hogy ha fiatal akkor nem tud vezetni, ha pedig középkorú, elvileg rutinnal rendelkező, akkor tud. Fiatalok között is van aki ökörködik, van aki „menőcsávó és menőcsaj“ és van aki normálisan vezet, de az idősebbek között is vannak olyanok, hogy lélegzethez nem jutok sokszor, olyanokat látok …

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése